Week 17 & 18 Meivakantie


In mei leggen alle vogels een ei. Deze eend was al eerder en ik zag de eerste eendenpulletjes. Ganzenpullen zijn er hier heel erg veel (veel te veel voor de boeren), maar eendenpulletjes, die zijn voor mij Echt Lente. Wat een schatjes!


Ik ben een beetje mokkig, want in de week dat het mooi weer zou worden, is het nog steeds koud en winderig. Ik Wil Met Zonder Jas in de tuin. *stampvoet*.

Dan maar met jas en sjaal de mooie momenten pakken, vaak gaat de wind 's avonds toch een beetje liggen en komt voorzichtig het zonnetje er nog even bij.



De tuin kon alle regen wel gebruiken. Het is best droog geweest afgelopen periode. Koud, maar droog.




Zodra het even kan, eten we buiten. Ik probeer met het eten de zon maar een beetje in huis te halen en maak lekkere salades.




Dat ziet er toch wel uit als zomer. Ook al renden we heel snel na het eten maar weer naar binnen ;).


Isa had het heerlijk gehad op ponykamp, ik kreeg leuke foto's.





Die donkere luchten geven wel mooi licht, en vanaf binnen is het goed te doen....


We hebben een heerlijke avond in Amsterdam, waar we de liefde en het leven vieren, omdat vrienden 20 jaar samen zijn. Dat zijn de mooie dingen!


En ik word blij van jonge eendjes.



Dan maar binnen aan de slag. Ik rond twee fotoboeken af, is het kloteweer toch ergens goed voor (exusez le mot).



In de tuin en de bermen is het volop voorjaar. Die planten laten zich niets vertellen en bloeien evengoed wel...



No comments:

Dit vinden anderen leuk nu