Blurbboek 2015


Waar een verregende meivakantie alsnog goed voor kan zijn ;).
Het afgelopen jaar wilde het niet zo met mijn Blurbboek. Normaal ben ik in de winter 's avonds vaak bezig met 'inplakken' en heb ik het boek aan het begin van het volgende jaar wel klaar. Maar de afgelopen winter was ik zo aan het klooien met mijn slaap, dat ik 's avonds niet achter de computer wilde. En zo'n boek maakt zich niet vanzelf. Dit zijn heel wat Netflixseries die ik niet heb gekeken (ik heb eerlijk gezegd geen enkele serie afgekeken, aan Rita ben ik ooit begonnen, maar zelfs die redde ik niet tot het eind). Voor mij is het ontspannend om zo'n boek in elkaar te knutselen. Het jaar nog eens voorbij te zien komen en te bedenken wat een hoop leuke dingen we toch maar weer gedaan hebben.

In dit blogje mijn 'maandbladen', die ik als tussenbladen voor iedere nieuwe maand gebruik. 
Ik heb direct doorgepakt en ook ein-de-lijk de Terschellingvakantie van 2013 en de vakanties van 2015 (Frankrijk, Terschelling en Florida) in een boek gebundeld. Binnenkort liggen er dus twee dikke pakketten op de mat. Ik kan weer eens niet wachten!


























1 comment:

Petr@ said...

Wat een prachtige boeken zullen dat worden!
Naar aanleiding van jouw logjes over Terschelling (ja zolang lees ik al mee) is het nu ook ons favoriete Waddeneiland.
Inmiddels zijn we er al een paar keer geweest!

Dit vinden anderen leuk nu