Week 15: kuikens en kokoskoeken


Ja hoor, daar zijn ze dan. De kuikens! 3 stuks en ze zijn zo pluizig en piepen zo schattig. Het zijn toch echt de allerleukste huisdieren die je kunt hebben. 
Week 15 bracht nog veel meer leuks.


Deze aap houdt de wacht. Ik moet er altijd om glimlachen als ik er langs loop.


Een lege eierschaal.... Dat was het eerste kuiken.


Lazy Cat Rocky. Hij heeft zo'n hoge schattigheidsfactor, vinden we allemaal (bijna allemaal) in het gezin.


Ook in het Wilde Bos zijn er bloemetjes.


Babyhaartjes op de lupine.


De sequoia met het jonge blad.


Het blijft bijzonder toch, hoe in een mum van tijd al dat nieuwe leven de grond uit schiet.


Rustig water bij het strandje.


Wat is het weer een prachtige ochtend.


De bloesems, zo mooi!


Lotte bakte kokosmakronen. Zo lekker!


Isa haalde haar theorie examen voor de scooter. Jee, nieuwe fase gaat aanbreken. Uit eten met zijn viertjes om het te vieren.



Wat een kleur in de tuin!


Ik ben niet helemaal fit de laatste tijd. Even mijn bloed laten checken voor de zekerheid, zo licht in mijn hoofd en zware benen. Het flauwe gevoel alsof je te weinig hebt gegeten, daarom at in een periode extra veel. Ik ben 3,5 kilo aangekomen, maar het flauwe en trillerige gevoel blijft. Waarschijnlijk door een hele lage bloeddruk, of zou het de overgang zijn? Hellup!!!


Gelukkig gaat de zon gewoon weer op iedere dag.


Eten met Francine in Noord, vooraf natuurlijk een lekker wandelingetje maken. Bijzonder buurtje, de Vogelbuurt.



Lekker chillen na het werk in de tuin.


Iemand heeft mijn stoel ingepikt.


Als ik 'm wegduw, komt ie op de leuning zitten. Dat is wel gezellig. En een lekker hoofdkussen.


Bijna Pasen!




No comments:

De laatste blogs

Dit vinden anderen leuk nu