Laatste plaatjes uit Barcelona


Ideaal voor in een stad: een appartement in plaats van een hotel. Zo fijn om een eigen keukentje te hebben en lekker zelf te kunnen ontbijten. Nog fijner om dat op een dakterras te kunnen doen. Echt een prettige plek!


De laatste beursdag sneakte ik er iets eerder tussenuit. Je moet van het leven genieten, nietwaar. Ik nam de metro naar Borne en struinde nog heerlijk een uurtje rond.

















Leuke steegjes, grappige winkeltjes, mooie etalages, fijne pleintjes. Gewoon een goede sfeer. Ik voelde me helemaal een vrouw van de wereld toen ik in mijn eentje wat ging eten. De afgelopen dagen bij het beursterrein was het meer wat makkelijks en snels en weliswaar gezellig met elkaar, maar het eten deed zeker geen recht aan de Spaanse keuken. Nu zocht ik een gezellig plekje uit waar ik me niet al te ongemakkelijk voelde in mijn uppie.


Ik bestelde een wijntje, twee voorgerechtjes en een hoofgerecht en heb heerlijk zitten eten en rondkijken. Het was hartstikke leuk en helemaal niet ongemakkelijk! Wat voelde ik me stoer. Suf misschien, maar zo vaak ga ik niet 'echt' uit eten in mijn eentje. Sterker nog, dit was de eerste keer. Ja, ik haal wel eens wat makkelijks, of doe een lunch ofzo, maar echt eten met een wijntje en voor- en hoofdgerecht, dat deed ik niet eerder. 
Goed, samen met Joost was 't gezelliger geweest, maar dit voelde ook wel weer heel erg leuk!





Nog even genieten van de Spaanse sferen: etalages vol zoetigheid voor Pasen.




Ontbijtje halen bij de bakker.


Ik zou er wel aan kunnen wennen, maar het zit er alweer op. Laatste ontbijt en dan naar huis!


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu