Sunday, March 19, 2017

Keek op week nummer 10


Wandel je mee door week 10? De week waarin het dan echt lente werd. 


Natuurlijk trapte ik direct op de rem toen ik ze zag: de eerste lammetjes op de dijk!



Fijne start van de dag, weer even aan het water.


Joost is jarig en we hebben leuke cadeautjes voor hem.


In de tuin begint het op te schieten, alhoewel het voor een buitenstaander waarschijnlijk alleen een kale berg modder is.



De oude bolletjes zijn gered en teruggeplant op andere plekken. Dat gaat goed, ze gaan daar ook bloeien!


Het is heerlijk loopweer!


We vieren Lottes verjaardag!


Zo lief, deze lag als verrassing op mijn kussen. Had Isa voor me getekend met aquarelpotloden. Echt mooi, ik ga 'm inlijsten.


Daar komt de zon weer.


Mijn eerste dipje van dit jaar. Nog flink koud. Niet gek, want het is nog maar kort geleden dat er nog ijs lag. Het echte onderdompelen moet nog maar even wachten.


De kippetjes verkennen de boel alvast.


Mijn lieve lief is jarig. Proost schatje! Op veel avonturen samen.



De kracht van de natuur. Hoe het grote hoefblad zich door de aarde heen boort.


Joost kreeg van ons een Big Green Egg, de kleine. En ook niet groen. En stiekem ook een nepmerk. Maar hij doet het als een tierelier en Joost is in zijn sas!


Fotootjes van Oma Carla, ik was 't zelf verder vergeten. Maar we boften enorm met Lottes feestje, de eerste echte lentedag en we konden de steiger meteen goed inwijden!




1 comment:

Fleur said...

Lieve Jo, het is prachtig. De tuin! En je mooie Lotte en lieve Joost en en en..... prachtig!

Weet je deze nog?

Related Posts with Thumbnails