Het weekend van week 5


Een heerlijk lui weekend was het. Fijn, want de laatste weken voor de voorjaarsvakantie zijn qua werk best hectisch. Allerlei projecten komen samen en er moet gewoon veel gebeuren. In dit weekend laad ik de batterij weer lekker op.


Wat was het al heerlijk voorjaarsachtig zo nu en dan.


Mijn bloemen staan te stralen. Blij van.



Was het opeens een hele mistige morgen. Wel mooi, een beetje mysterieus.






Ik heb maar een ketting geregen van pinda's voor de koude periode die er weer aankomt. Hebben de vogels nog wat lekkers!


Rondje hardlopen.


En 's middags heerlijk naar buiten, in het waterige zonnetje met Spaanse les op mijn oren.


Als het zonnetje erbij is, voelt het echt al als de voorbode van de lente.




Druk bezig met fotoboeken. Januari was yogamaand. Februari is voor Blurb. Ik loop best achter, ben met 2015 bezig. Als ik de foto's van de voorjaarsvakantie in Portugal weer zie, krijg ik spontaan heimwee.


Wandelingetje langs het IJsselmeer bij Hoorn.



En lui chillen in de nieuwe stoel, die eigenlijk al ingepikt is door de katten.



Als het buiten nog een beetje koud en mistig is, voelt de gezelligheid binnen extra Hyggelig.



1 comment:

Anonymous said...

Dankjewel voor de mooie foto's en een kijkje in jouw leven.

Fijn weekend,

Maria

Dit vinden anderen leuk nu