Moe(deloos)

Ik wil er niet al teveel woorden aan vuil maken, mijn blog is mijn plek om stil te staan bij de mooie dingen. Extra belangrijk nu, want ik ben moe. Slaap nog steeds zo slecht, word er moedeloos van. En echt, ik probeer van alles, lichttherapie, dagelijks naar buiten, yoga, meditatie, magnesiumolie weet ik veel wat... Gelukkig weet ik dat het ook weer over gaat. In de tussentijd maar zoveel mogelijk kijken naar het fijne en het mooie.

Een heerlijk avondje met Sinterklaas, met gourmetten, heel veel lekkers en een hele avond spelletjes doen. Zo gezellig!




De prachtige winterse ochtenden.





Een werktrip naar Engeland, die weliswaar heel veel reisuren en hard werken bevatte, maar ook best een paar mooie momenten.












En weer thuis bij de meisjes. Ik had ze gemist...




Kerstgezelligheid overal. Ook wij halen een boom.






Zo vaak als het kan even naar buiten, voor een frisse neus en om wakker te blijven overdag.











De beste 9 van instagram van 2016. Mooi jaar ligt er achter me.









Verse kippensoep om me er bovenop te helpen.


Een terugblik naar 9 jaar geleden. Wat een dotjes.... Bij de Nijntjevoorstelling.





6 comments:

MeidenMama said...

Ik weet niet wat de reden is van je slechte slapen maar ik heb veel baat gehad bij een natuurarts. Er zit een hele fijne in Harderwijk, Mevr. Mateboer. Misschien kan zij iets voor je doen??
Verder geniet ik altijd van je leuke blogjes met prachtige foto's!!

Femke said...

Jeetje jo, wat toch een terugkerend probleem is dit. Zou er nou niemand zijn die je kan helpen!? Inderdaad misschien een natuurarts / homeopaat....

Jolanda said...

Wat balen! Gelukkig houd je vast aan het kijken naar klein (en groot) geluk.
Over een week worden de dagen weer langer. Hoop dat je je dan iedere week weer beter zal voelen. <3

Conny - Alias Papillon said...

Heb je geen Pfeiffer? Misschien eens bloed laten prikken. Ik heb mij enige jaren terug ook zo moe gevoeld, alsof ik 's nachts was ontvoerd door buitenaardse wezens. Bleek het Pfeiffer te zijn.
Sterkte ermee.

Sil said...

O lieve Jo, slecht slapen is zo naar!
Mijn lief gaat sinds een tijdje naar een therapeut, we zijn over hem heel enthousiast. Mocht je zijn gegevens willen hebben, mail me dan alsjewilt op Sil@home.nl
Take case!

jojoco said...

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Hartstikke aardig!

Dit vinden anderen leuk nu