Jajajajarig

Als je op je verjaardag naar beneden komt en dit uitzicht ziet.
Dat is toch wel echt een cadeautje!


Ik heb een heel tijdje zo aan het water gezeten. Kop in de zon. Genieten van de stilte.






Toen ik binnen kwam waren er bloemen bezorgd van een lieve vriendin.


Een dag waarop ik NIKS hoef. Alleen maar doen waar ik zin in heb. Zo heerlijk. Ik had zin in een wandeling in de duinen en Joost wilde wel mee. Gezellig!


De zon was al verdreven door de mist, maar dat maakte het ook wel bijzonder in het bos en de duinen.


Druppeltjes overal.








We liepen een uur en toen had ik trek! Een lekkere pannenkoek met spek en appel, op het terras buiten, onder de warmtelampen.


Toen ik thuis kwam, waren de meisjes uitgeslapen en hadden ze helemaal slingers voor me opgehangen en cadeautjes met zelfgetekende kaartjes <3 p="">


Toen het donker was, gingen we met zijn viertjes op pad. In de zwarte Cadillac, over de grachten van Amsterdam. Langs alle lichtdingen van het Light Festival. Heerlijk, die sfeer in de stad, maar eerlijk gezegd vond ik de meeste lichtobjecten maar zozo. Ik zie die kunstenaars al voor me, hard lachend, dat ze er weer in zijn getrapt bij de gemeente, in hun kunstconcept.


De lichtjes van de stad zelf waren misschien nog wel mooier.


Maar het maakte het niet minder leuk, lekker cruisen, kijken, genieten. Joost overal soepeltjes sturen door de nauwe bochtjes.












Bij de Hortus parkeerden we echt en liepen we een stuk van de wandelroute. Stappestap in de drukte, maar evengoed wel leuk. De Hortus is een van mijn lievelingsplekken van de stad en zeker in het donker, met overal kaarsjes en lichtjes, dat is toch wel magisch.



 Wij ontvluchtten de drukte een beetje en reden richting Tropenmuseum. Waar vroeger East of Eaden zat, was nu een hippig restaurant/cafe gekomen. Louie Louie. Erg mooi aangekleed, leuke sfeer, maar wederom stampvol binnen. Gelukkig was er ook een buitenterras met verwarmers. En daar namen we een heerlijk IJbiertje, choco voor de meisjes en wat hapjes.


Topverjaardag!


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu