Herinneringen aan Spanje


Vijf nachtjes waren het maar en toch voelt het alsof ik ├ęcht even weg ben geweest. Heerlijk is dat. De dagelijkse sleur lekker achter laten om er daarna weer extra van te genieten, want ik ben dol op mijn dagelijkse sleur. Maar ik ben ook dol op Spanje. Ik snap het wel, dat ze het Spaanse leven hebben verkozen hoor!



Tijdens de regenachtige dag lijkt het wel of er fontijnen aan het huis vast zitten. Een mooi gezicht.


De koffie van Yuri, echt, lekkerder krijg je 'm niet!



Moet je zien, wat een kopje vol geurige aandacht en warmte.


's Morgens op de veranda kijken hoe de wolken verkleuren en de zon op komt. Geen IJsselmeer voor mijn neus, maar het water van het zwembad doet 't ook ook! Fijne uitzichten. #goedemorgen!


 Zo gezellig om een paar dagen mee te draaien in het gezin. Dat is weer leuk van een emigrerend vriendinnetje, want normaal gesproken doe je dit natuurlijk niet zo snel. Ik voelde me thuis, heb heerlijk kunnen werken, heb meegenoten van het Spaanse leven en we hebben zalig kunnen bijkletsen.


Nog een #goedemorgen. Zo dan!


Op de temperatuur had ik me wel een beetje verkeken. Door de schoorsteenbrand konden we de kachel niet gebruiken en dan wordt het best koud als je de hele dag stil zit achter de computer. 's Avonds met alle vesten en sjaals onder een dekbedje op de bank, lekker kletsen, met een half oog tv kijken, scrollen door mijn Instagramtijdlijn. En dan die lieve Marvy die roept 'Zo, mobiele brigade, kan ik nog wat te drinken voor jullie inschenken?' Schatjes zijn het, allemaal!


Het kan dan wel regenen, maar er zijn wel palmbomen. En mandarijnen. En cactussen. En het is prachtig groen hier, daar is ook regen voor nodig zo nu en dan.


De hondjes uitlaten.


Ik mis Dio!


Laatste kopje koffie in Spanje. Op de luchthaven.






Wat mooi, die sneeuw op de bergen!



Ik heb genoten, Petra en Yuri, bedankt! En we smeden alweer nieuwe snode plannetjes, maar dan alleen voor de fun!

No comments:

Dit vinden anderen leuk nu