Portugal: Ribeira d'Ilhas bij eb


Another day in paradise. Snapchatfamily groet u!


Gewoon realtime snapchatfilters hebben ze hier. Is dat cool of wat?


Lekker ontbijten met zijn allen.


Hoi huis!


De grote garnaal, zoals we dit restaurant noemden waar Joost en ik een soort visrisotto hadden.


Overal hangt er een surferssfeertje.


Chille strandtent bij Ribeira D'Ilhas. Onze favoriete plek deze vakantie.



Joost en ik gingen samen op pad. Struinen bij eb, als de rotsen zijn drooggevallen en de locals op zoek gaan naar allerlei schelpen en zeedieren.


Die surfers. Zo cool. Maar ik begin 'm toch wel een beetje te knijpen. We hadden bedacht dat we met zijn allen wel surflessen konden nemen. Maar toen wist ik nog niet dat de zee zo ruig was en de golven zo hoog.


Echt bijzonder hier hoor.


Een soort maanlandschap.


En dan al die kleuren van het wier.


Vissers en surfers. Dat is het leven hier.




Zie ze gaan, wat cool!






Die lijnen van de rotsen.









Dat durf ik toch nooit?





En dan 's middags weer knus met zijn allen. Borreltijd!


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu