Portugal: random happy things

Zomaar wat blije dingen bij elkaar aan het einde van de werkweek hier.
Mijn dikke vest en pantoffels heb ik weer tevoorschijn gehaald, maar met deze plaatjes krijg ik het weer helemaal warm.


Chillen in ons favo tentje.


Lieve meiden. Ze hebben zoveel lol samen op vakantie, fijn om te zien!


Zalig eten.


Iedereen neemt de tijd voor de zonsondergang. Het tempo ligt hier een stukje lager dan thuis.



Catching the sun



Wat blijft dat toch altijd mooi. Ondanks dat het al miljoenen keren is gebeurd en het de zekerheid van iedere dag is. De zon gaat onder en dat blijft een uniek gezicht.



Vers gemaakt en biologisch (maar toch gewoon frietjes en een burger...)


Pret zusjes.



Ochtendwandelingetje.


Zo mooi om te zien. Die huizen zo hoog (ons huis staat daar weer achter, is op de foto niet te zien. En dan die busjes pal aan het strand.



De eerste surfer staat alweer klaar.



Even bellen.



De pasteis de nata, onze lievelings, maar ook de hartige pasteitjes zijn zalig.


In het zonnetje.


Dit zeg ik vaak tegen mezelf. En zo'n fijne vakantie is natuurlijk ook wel een mooie droom die ik waar maak, maar ook op gewone saaie dagen probeer ik mijn droom te volgen. Lief te zijn voor anderen. Bedachtzaam een kopje thee drinken. Een paar minuten staren over het water.


Leuk he? Dit hing in de buitenkeuken.


Iedere dag gaf ik de deur een handje.


Zulke leuke vrolijke bloemen die dahlia's.


Steentjes gevonden op het strand.



Ook een beetje happy geworden?

1 comment:

Heidi said...

Ja echt! Wat een schitterende vakantie was dat! Mooi gezegd van het volgen van je dromen in het leven van alledag!

Dit vinden anderen leuk nu