Oktoberdagen


Met oktober is ook het dikkevestenweer gekomen. Heerlijk! Die frisse lucht is zo lekker.


Frambozen tieren welig. (vind ik zo'n mooie uitdrukking welig tieren).


De Hollandse luchten in oktober. Je zou er Oudhollandse meester van worden.


En dat terwijl de tuin nog volop in bloei staat.


Zondagochtend liep ik een uurtje hard, terwijl het die dag enorm regende had ik mazzel, wel wat spetters, maar vooral heerlijk gelopen!

Ik nostalgeer een beetje bij oude foto's. Is dat een werkwoord? Nostalgeren? Bij deze heb ik het uitgevonden. Past ook perfect bij dit seizoen. Terugkijken en een beetje mijmeren.


Wat waren ze lief, bol en schattig.


Tsja, de dagen verglijden voor je het weet.


De schaduwen deden een dans op de muur. Daar kan ik dan zo een tijdje naar zitten kijken.


Het water is weer wat helderder.


Ja hoor, de herfst is echt daar!


Weer eens lekker hapje eten in Edam.


Het water is eigenlijk nog best te doen (maar zwemmen heb ik niet meer gedurfd).


Roze wereld voor een lieveheersbeestje.


Etentje in Amsterdam. Wat blijft dat toch een heerlijke stad!


Gladiolen. Ook herfst.


Wow, die luchten!



En daar gaat de zon toch weer op!


Steeds later, het schemert nog als Lotte de deur uitfietst.... Brrr.


Voor het eerst hebben we walnoten in de bomen die we een jaar of 7 geleden hebben geplant! Wat leuk!!!



De laatste witte Annabellen, de meeste zijn al in sepiaherfsttinten.


Schaduwspel op de trap.


Zie je dat maantje? Goed zoeken.


Dierendag.


Appels geplukt voor verse appelmoes. Jummie.


Met dit soort foto's sta ik versteld van de kwaliteit die uit zo'n telefoontje kan komen.


Weer een handje frambozen oogsten.


Ochtendzon in de polder. Ik kijk ernaar en ben gelukkig.


1 comment:

Jolanda said...

Een jaar of 7 geplant..
En ik weet nog dat jullie daar gingen wonen! Wat vliegt de tijd! Bijzonder om te ontdekken dat ik je al zo lang volg en 'ken'.

Dit vinden anderen leuk nu