Meer tijd voor Avontuur (met hoofdletter A)


Maandag, dinsdag en donderdag zijn mijn vaste werkdagen. De woensdag en de vrijdag zijn voor alles wat ik belangrijk vind. Vaak is dat 's morgens nog een paar uurtjes werk, maar die dagen heb ik ook veel uren vrije tijd. Zeker nu Lotte ook naar de middelbare is. Waar ze voorheen op woensdag en vrijdag al om half 1 vrij was, komen ze nu allebei vaak pas rond 5 uur thuis. Aan de ene kant ongezellig, aan de andere kant geeft het weer een hoop extra mogelijkheden.

Mogelijkheden voor avontuur.


Zo had ik vorige week vrijdag afgesproken met een vriendin in Haarlem, om lekker te eten. Ik reed twee uurtjes eerder die kant op en pikte nog een heerlijke wandeling mee in de waterleidingduinen. Zo tegen de avond was het licht prachtig en waren de duinen uitgestorven, op de vele herten na. Ik struinde een uur rond en laadde mezelf helemaal op. Wat een heerlijkheid!
















Ook in Haarlem had ik nog tijd voor een korte wandeling, wat is dat toch een prachtige stad!



Dankzij een tip van Jessica, die ik via Instagram ken, aten we geweldig Italiaans in een tentje dat je normaal gesproken niet zo snel zou vinden. Super!

Een dag met een gouden randje.




No comments:

Dit vinden anderen leuk nu