Endless summer


Hij gaat maar door de zomer. Geniet je mee?


De katten liggen gevloerd in de schaduw.


Chillen in de hangmat.


Koffie met uitzicht.


Ik zou ze wel willen knuffelen, zo pluizig en zacht.


Stil van. Steeds weer.


Teken van september:


Nog steeds iedere schooldag: een verse shake voor het hele gezin.


Sammy zwaait Lotte uit.


Flying.


Joekels van frambozen, zelf geplukt.




Lifegoals.

Lotte vertelde dat ze uit school wel 2 uur en 26 minuten extra had gefietst (naast de 26km die ze standaard fietst, insert van trotse moeder). Waarvan twee uur gelachen.


Even kijken hoe het met mijn tempo zit. Rustig starten en steeds ietsje harder. En dat ging! Pfoeeee. Hard gewerkt! (en zo blij met mijn nieuwe Garmin, ik vind ze zo leuk de grafiekjes en cijfertjes....)


3 comments:

Anonymous said...

Goeiemorgen! Ik ken je niet, jij mij niet en ik ben per toeval op je blog terechtgekomen. En ik heb er zoveel aan! Herkenning, maar ik leer van je hoe je kunt genieten van kleine dingen. Heb een spreuk van je mijn lijfspreuk gemaakt en zie steeds meer mooie dingen in de natuur. Sta er meer voor open ofzo, ik weet het niet.
Terwijl het gewoon goed met me gaat he; het zijn mooie extra's die het allemaal nog mooier maken dan het al is :-)
Dank je! Groetjes, Ernie

Conny - Alias Papillon said...

Ik zit ook al geruime tijd te twijfelen over een Garmin, maar vind ze zo duur. Welk type heb jij? Heb jij een losse hartslagmeter?
Ik loop nu nog met mijn telefoon, maar stap misschien over naar een iPhone 6+ en die is wat lastiger meenemen (groter). Vandaar dat een Garmin horloge mij wat handiger lijkt.

jojoco said...

Hai Conny,

Ik heb de Garmin 235. Inderdaad een flinke uitgave, maar ik vind het toch wel heel leuk en weet ook dat het geen eendagsvlieg is, na bijna tien jaar lang zo'n drie keer per week te hardlopen.
Deze meet je hartslag via je pols en dat vind ik echt heel erg fijn!
Ik heb mijn telefoon er trouwens nog steeds bij, voor je weet maar nooit wat er onderweg gebeurt en de muziek...

@Ernie, dank je wel, wat leuk dat je me dat laat weten! En hoe goed het ook met mensen gaat, in de natuur en de kleine dingen van het leven is altijd wel iets moois te vinden voor wat extra glans.

Dit vinden anderen leuk nu