Een weekend als een vakantie


Dit weekend voelde als vakantie. Vrijdag begon al met een gezellige lunch met een vriendin die ik al heel lang niet had gezien. En toen kwamen later in de middag de mannen uit de familie.


Opvoeding van Ome Joost.


Fijn, zo allemaal samen. Maakt me tegelijkertijd blij en ook een beetje verdrietig, omdat ik Ans dan toch weer even extra mis. Dan hoop ik dat ze ergens op een wolkje toekijkt en ziet dat we lief zijn voor elkaar.


Joost kookte weer eens heerlijk in de pizza oven. Geen pizza's, maar vlees van de grillplaat.


Met gegrilde groente. Mjammie.





Ach gos, zomaar een roodborstje weer te hard tegen ons raam getikt.


Nieuwe dag, nieuwe feestelijkheden. Ik maak een grote kan met lekker water.


Joost zwengelt de houtoven nog maar eens aan.


Met vrienden genieten we van de zon.


Ik heb een fijne salade gemaakt.



Dat is toch vakantiegevoel?


We kijken naar hoe er steeds meer sterren komen. De jongens prikken met hun stokken in het vuur. We zitten tot laat buiten. Het lijkt wel vakantie.


Dit vinden anderen leuk nu