Bloemen en ijs


In de serie 'dingen die me blij maken' scoren verse bloemen hoog. Ik dook mijn favoriete bloemenzaak weer in om een boeket samen te stellen. Als een kind in de snoepwinkel. Een beetje herfstachtig nazomerboeket maakte ik ervan.


Lunchen in de tuin


Wandelingetje door Edam


's Avonds drink ik vaak mijn koffie op het bankje aan de sloot. Ik kijk dan heerlijk uit over het land en de koeien. En de koeien komen vaak ook even uitkijken op mij.




Nu zat ik extra te wachten. Op de uitkijk. Joost was een paar dagen weg geweest en ik miste 'm enorm. Gelukkig kwam hij er weer aan.


Hallo!


Verse cappu met ambachtelijk notenrozijnenbrood. En roomboter. 


Pizza time!


Goedemorgen zon!



Rocky zorgt voor zijn eigen ontbijt.


Ik deed een leuke piramideloop en was verbaasd over de snelheden die ik nog redde!


Zomer. Zomer. Zomer. Een ijsje om af te koelen.


Shadow on the wall in Edam. Schoonheid zit in een klein hoekje.


En weer een kopje koffie bij de sloot. 


Want dat maakt me blij. Hoe kan het ook anders, als je zulk uitzicht hebt.... Dat is toch geluk?




2 comments:

Tineke said...

Geniet elke keer weer van je berichtjes. Fijn en dank je wel.
Las dit ergens en moest aan jou denken: http://stoerevrouwensporten.nl/hardlopen-2/gewoon-lekker-loopje-hoe-mindset-verschil-maken/

jojoco said...

Hai Tineke,
He, dat bericht kende ik nog niet, al surf ik wel eens rond op de site van Stoere vrouwen sporten. Ik vind de hardlooptechniektips daar ook erg leuk, maar inderdaad, dit artikel is me ook wel op het lijf geschreven. Dank je voor de tip!

Dit vinden anderen leuk nu