Huis - tuin - keuken


Zomaar wat plaatjes uit huis, tuin en keuken. Omdat het zo fijn is om daar weer te zijn.

Deze zijn bijzonder en eigenlijk is dat best wel raar. Miljoen foto's heb ik al van zonsopkomsten en zonsondergangen, maar onlangs was het de allereerste keer dat ik de volle maan zag opkomen uit het water.


Wat een prachtig en bijzonder gezicht! Nou is het natuurlijk maar 1 dag (of misschien een paar dagen, als je de bijna volle maan ook meetelt) volle maan in de vier weken, en komt de maan iedere keer op andere tijden op. Vaak zie ik 'm pas als ie wat hoger in de lucht is. Maar nu ben ik er echt even voor gaan zitten. Echt een belevenis, vond ik zelf.


Sammy gaat graag mee als ik ga zwemmen.


Waar het water eerst superhelder was, is er nu heel veel wier aangespoeld (en inmiddels ook veel zwart slib). Dat is dus iets beter uitkienen waar ik het water in ga.


Niet alleen maar strakblauw en zon en zomers, we hebben ook een dag enorme hoosbuien gehad. Best leuk, zo'n dagje.


Lotte en Juuls waren weer bij elkaar en hadden het meteen weer zo gezellig. Heerlijk, die vriendinnen samen.


Proost, op het leven!


Dit verveelt me nooit. Een mooi idee vind ik het ook wel, dat de zon voor iedereen op de hele wereld ondergaat. Ik denk daar wel eens over na, dat overal in de wereld wel mensen even de tijd nemen om ervan te genieten. Natuurlijk ook een heleboel mensen niet, die hebben het te druk met van alles, maar de kleuren in de lucht zijn dagelijkse cadeautjes voor wie ze maar wil.


IJsje!


Mijn zwemrecord! Niet vanaf het zwembad, maar vanaf de andere kant, in verband met de golfslag. 1300 meter zwom ik, langs de dijk. Zo leuk!


Schatjes.


Ik wil er nog niet helemaal aan, maar het is niet tegen te houden. Aan van alles merk ik dat er een ander seizoen aankomt. Gekleurde bladeren. Spinnenwebben in mijn gezicht. Paddenstoelen.


Vlierbessen die verkleuren.


Een boom vol appeltjes.


Mist op het land. Sja, de nazomer is er toch echt.


Uit de keuken. Lekkere salade. En meer lekker eten.




No comments:

Dit vinden anderen leuk nu