Augustus

Wat mooie plaatjes uit augustus op een rij.

 Deze maakten Lotte en ik ooit, op basis van een tutorialfilmpje van www.maandagdaandag.nl. Hij was voor de kersttijd bedoeld, maar ik vind het licht zo warm, dat ik 'm nooit heb weggedaan. Nu schijnt ie helemaal, door het zonlicht dat het huis invalt.


Koffie op het bankje bij de sloot.


Heb je 'm weer. Mooi, dat licht he?


Deze ging superlekker! Een intervalletje, van 3-1 hardlopen-wandelen, en dat dan 20x. Ging prima! Ik heb na een pauze tijdens de vakantie in Frankrijk het lopen weer helemaal opgepakt. Dan merk ik ook pas dat ik het gemist heb, het gevoel van na zo'n run. Met zo'n blije eikel lach.


Rust is ook trainen ;).


Zo'n prachtig boek gekocht. Ben dol op eyecandy en deze is echt prachtig.



Moppie.


Ergens had ik zo'n moment dat het me allemaal een beetje te veel werd. Ik loste het op door me op te sluiten in de Airstream met een boek en een uurtje later zag de wereld er weer heel anders uit.


Nog zo'n moppie.


Die vlinders in de tuin. Zo mooi!




Joep Meloen.



Daar zijn de vriendinnen weer.


En weer een loopje, 4 x 8 minuten deze keer en ieder blokje een beetje sneller. Dat was warm, maar ging best goed!


Wat is het dan zalig om af te koelen. Het siste bijna toen ik in het water dook.


En lekker bijeten.


De sequoia heeft zulk mooi gevederd blad.


De kipjes bezorgen de eitjes tegenwoordig weer aan huis.


Een piepklein nadeel van de zomer is dat ons kantoor onder het schuine dak zit. Geen airco. Het was er 29 graden.... Zelfs met de ramen tegen elkaar open. Nou ja, die paar dagen per jaar....


Zo leuk! Al een paar jaar doe ik yoga met de filmpjes van Adriene en Tara (en nog een paar andere Youtube-juffen, maar zij zijn de leukste). Bij Tara heb ik dit voorjaar al een masterclass Strala gedaan. Dat was geweldig leuk om te doen. En nu komt Adriene ook naar Europa. Sterker nog, naar Amsterdam zelfs! Ik heb dus direct de masterclass geboekt. Lijkt me super om weer een 'echte' les te doen en zeker als die van haar is.


Heerlijk gegeten met Lotte op een terras.


Met homemade icetea, prachtig geserveerd.


Weer een hoop momenten waar ik stil bij wilde blijven staan. Bedankt augustus!


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu