Augustus is hier


Ja! Daar is augustus!

Op pad met het Lottekind. 


's Avonds was het zo'n zeldzaam mooie avond. Dan moet je wel naar buiten. Een stuk struinen op en aan de dijk.


Het water was zo glad en helder. Het was echt uitzonderlijk mooi.


















En op de terugweg, ik was bijna thuis, pikte mijn schatje me op voor nog een tourtje door de omgeving.






Vakantiesferen.



Vanmorgen was het zwaarbewolkt en het miezerde licht. Uitstekend weer voor een duik in het water. Want juist nu is het in het water bijna lekkerder dan uit het water. Al zwom ik niet lang hoor. Gewoon een plons en een paar slagen. Ben je meteen wakker.









2 comments:

Anonymous said...

Mooie kiekjes.
Mooi "vakantie"plekje!
;-)

Groetjes,
Manon

Sil said...

Prachtig!!!
Ik heb weer genoten!
Dankjewel :-)

Dit vinden anderen leuk nu