Good life


Deze dagen probeer ik van zoveel mogelijk dingen te genieten. Het is al zo fijn dat er geen wekker meer staat omdat de kinderen vakantie hebben en ik mijn werk in mijn eigen tijd kan doen. Met een tropenrooster betekent dat heerlijke uurtjes in de tuin.



Vrienden koken lekker voor ons.




En samen rijden we terug. Gek hoe in een paar weken tijd alles kan veranderen en veel toch zo hetzelfde blijft.



Ik geniet van het water en de tuin.


En Isa en Lotte nemen hun beste vriendinnen mee naar Walibi, dat was hun verjaarscadeau voor ze.  


Joost en ik nemen het er samen even van.




De vlinderstruiken zijn groot en doen hun werk. 



Maar hoe ik ook geniet van alles en hoe ik ook mijn best doe om het mooie in iedere dag te zien, in de nacht blijkt toch dat ik veel aan het verwerken ben. Ik slaap maar amper en dat breekt me op.



Het is nu even zo en veel kan ik er niet aan doen, behalve het de tijd geven en overdag een beetje liever voor mezelf zijn. Het heeft gewoon tijd nodig.


1 comment:

Heidi said...

Sterkte, hoor! Wat moet dat zwaar zijn om zo weinig te slapen. Wat een mooie levenskunst, dat je oog hebt en blijft houden voor het kleine moois om je heen, zelfs als je zo vermoeid bent. Mooi hoe je dat in je vorige post met ons deelde. Ik houd me eraan vast! K hoop voor jou op spoedig betere tijden!

Dit vinden anderen leuk nu