Dingen die ik wil onthouden van deze zomer


De zomer, de tijd waarin alles losser lijkt. Er zijn zoveel meer uren licht in een dag, dat dagen vaak voor twee tellen. Dan kun je én werken, én afspreken met vrienden én in de tuin aan de slag.
Veel heb je niet nodig in de zomer. De rust om een paar minuten tussen de vlinderstruiken te kijken naar al het moois dat voorbij fladdert.


De tuin die weliswaar veel werk vraagt, maar ook zo mooi wordt. Eh, is! Bijna niet voor te stellen dat het een paar maanden geleden nog een modderpoel was.


Picknicken in de tuin en eten met vrienden.


Gegrild vlees van Joost.


De prachtige zonsondergangen. 



De rustige start van de dag met koffie bij de kippies.


Het water.


Groei en bloei.


Toeschouwers bij ochtendyoga.


De kleuren van de vlinders.


Knuffelen met Lotte


En nog maar een keer de tuin.


De schaapjes op de dijk.


Straks als het weer koud en guur is met korte dagen, dan sla ik mijn zomerblogjes er even op na en dan kom ik gewoon weer even in de zomersferen.

1 comment:

wilmi said...

Ik heb even bijgelezen..Mooi zeg, ondanks alles zoveel blije momenten! De tuin ziet er prachtig uit, en het water bij jullie altijd zo helder, lijkt me heerlijk om daar in de stilte te zwemmen.
Jullie gaan nog met vakantie misschien? In ieder geval nog mooie zomerweken toegewenst! Voor ons zit het er alweer op..

Dit vinden anderen leuk nu