Dagelijks leven

Een kijkje in de momenten van afgelopen week.


Lezen in de hangmat.


Afgelopen maandag was deze lupine de enige kleur op een dag vol regen.


Druppels.
Druppels.
Druppels.


Oh nee, toch nog meer kleur. Als je kleur eet, verdrijft dat het grijs ook een beetje.


Vaderdag. Foto van 20 jaar geleden. Op mijn afstudeerfeest. Met mijn lieve vader.
Gek idee dat hij daar maar een paar jaar ouder is dan ik nu....


Met dat warme weer is een korte renbroek onontbeerlijk. Het nadeel van korte broekjes is dat de leuke flodderige vaak een beetje schuren en de strakke korte of opkruipen, of lelijk zijn. Nu vond ik er eentje bij de H&M die beide combineert. Hij zit superlekker!


De lekkerste manier om vlees klaar te maken. Op de oerversie.


Na een lange eerste zomerdag vol regen kwam de zon op het allerlaatst toch nog even een knipoog geven.


De dag afsluiten aan het water. Sit back and train the monkey mind. Ik doe nu een paar jaar Headspace en ik heb er nog steeds zoveel baat bij.


Dag eerste zomerdag!


En goedemorgen maar weer!


De vele regen doet de tuin groeien en bloeien.





In de afgelopen week gebeurde er weer van alles wat een grote wissel trok op ons allemaal. Het is niet niks en ik moet moeite doen om niet overspoeld te worden door alle emoties. Maar even mezelf verwennen.


En een glimlach in de dag van een ander brengen.


Wandelingetje. Mijn lijf vindt hardlopen even wat minder, maar er zijn gelukkig genoeg alternatieven.


Haai Sam!


Oerkracht. De natuur is zo bijzonder.


Wat ben ik toch dol op dat groene landschap. Wat is de zomer toch mooi.


Zeeuws knoopje, delicaat bloempje.


Druppels. Druppels. Druppels.







En na iedere regenbui komt weer zonneschijn. Zowel letterlijk als figuurlijk.





Vroeg op, om 6 uur in de auto voor een project.


Maar eerst het water even gedag zeggen.


Andere koek!


Wandelingetje in Edam. 


1 comment:

Mirwille said...

Veel sterkte..
Herken je gevoel!

Dit vinden anderen leuk nu