MooiMei #5


Het strandje is vrijwel verdwenen. Avondwandelingetje, met grutto op de uitkijk.


Supervrolijk boek.


En daar ging ik weer. Rondje lopen!


De kleuren in de tuin, blauw, lila, paars. Met het kant van het fluitenkruid erdoorheen gevlochten.


Wie zegt dat regen niet mooi is?


De lupine komt uit!


Lieve post. Ook zo leuk. Ik zeg het al vaker. Mijn blog is eigenlijk mijn eigen 'weetjewel Jo, wat voor leuks er allemaal is en hoe mooi het leven kan zijn?' reminder. Maar ik vind het leuk om te horen hoe anderen er ook van kunnen genieten. Snap ook goed dat het voor velen doodsaai is, al die bloemen en luchten en blije afterrungezichten. Maar die kunnen gelukkig kiezen uit genoeg andere pagina's op het wereldwijde web.


Zie je wel, hoe mooi het leven kan zijn? Een rood stipje blijheid. Met zwarte stipjes.


Counting my blessings.
1
2
3


Het was alweer langer dan een jaar geleden. Tijd voor nieuwe schoenen. Er zat een gat de de bovenkant. En voor het eerst in mijn rencarriere kocht ik schoenen die ik niet afzichtelijk lelijk vond. Ik vind ze zelfs wel mooi. 
Belangrijker nog: ze lopen voortreffelijk!
Wel een beetje spannend, na 9,5 jaar Asics ben ik nu over op Saucony.
Deze schoenen ondersteunen iets meer de hogere pasfrequentie en kleinere pasjes en het landen op voor/middenvoet. Zo vertelden ze in de winkel. En volgens de uitlegfilmpjes van YouTube over deze schoen, hoef ik zelf niets meer te doen, maar rent de technologie die in de schoen verwerkt zit zonder dat ik het door heb. Dat is nog eens handig!


De dijk in het avondlicht.


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu