Mooimei #3 wat een renbroek, een oude foto, een dagje shoppen en een jarige oma gemeen hebben


Herinnering uit Barcelona. Mijn nieuwe ren/yogabroek. Ik word er blij van.


Ik kijk terug naar foto's van 'hetzelfde' tripje, maar dan met Isa. En Fleur en Bri. Grinniken moet ik, om hoe ze met slipper en ugg door de straten van Parijs stapten.


Mijn renbroek doet het! Hij rent lekker! Ik word er springerig van.


Na het gave weekend met Lotte had ik ook een hele zaterdag ingeruimd voor Isa. En zij voor mij, dat is ook belangrijk ;). We gingen hardcore shoppen. En lunchen boven in de Bijenkorf.



Supergezellig dagje.


Thuis stond de BBQ aan en konden we zo aanschuiven. Feest!


Streetart.


Het strand! 


En een blije jarige oma Ans. Met al haar kleinkinderen.




En heel veel lekkere toetjes die we deelden met zijn allen.


Wat had dit alles met elkaar gemeen? Dat ik het zo mooi vond dat ik er stil bij wilde blijven staan. 
Klikkerdeklik deed mijn camera. Vereeuwigd op mijn log.

No comments:

Dit vinden anderen leuk nu