Moederdag


Ga er maar even bij liggen hoor, mijn foto's die staan scheef. ;)

Moederdag 2016. Man weg, op zakenreis, ik alleen met de meiden. Die allebei behoorlijk uitsliepen, hun laatste vakantiedag tenslotte.

Geen romantisch plaatje van ontbijt op bed dus, ik maakte mijn eigen ontbijtje en vond het heerlijk rustig. Ochtendyoga, beetje in de tuin werken en tegen half 12 ofzo stonden ze paraat. Allebei met lieve knutsels. Schatjes!






Ja, je kunt weer rechtop gaan zitten ;)


De meisjes wilden zelfs mee naar de Breek, naar het moederdagfestival. Ondanks de overdosis kleine kinderen. Isa had na ponykamp haar buik vol van kindergemiauw. Wij liepen er gewoon lekker langs, aten een taartje en fietsten weer terug.




Lekker chillen. Wat is het zalig weer. Wat is het fijn.


Ik besloot het leven te vieren en we gingen High tea doen met zijn drietjes. Op een terras, waar we gewoon naar de schaduw schoven, omdat we het te warm vonden. Met allerlei heerlijks, we hadden alleen geluncht met appeltaart tenslotte ;).


's Avonds aten we niet veel meer, een paar miniloempiaatjes uit de airfryer, met watermeloen en rettich. I love rettich!

Ik wachtte tot het wat koeler werd. Maar dat werd het niet, dus ik trok mijn schoenen maar aan, voor een rustig rondje door de polder.



Wat was het prachtig. En warm. Had ik al gezegd dat het warm was? Zo fijn!



Rode kop!


Maar gelukkig is er dan altijd snapchat nog, die het leven net wat vrolijker maakt. De ogen iets meer doet stralen en de rimpels wegveegt.


Daar neem ik mijn hoed voor af!


Wat een fijne, fijne dag! Ik ben een blij mens.


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu