De laatste dagen van april


Wat fijne plaatjes om de maand mee af te sluiten. Joost en ik toerden een beetje rond. Lekker struinen.


Zomers eten. Heerlijk!


Knuffels.



De familie in het hok.


Smal strandje.


De zon gaat weer onder.


Tadaaa. Na ietsje minder actieve eerste maanden van het jaar heb ik in april mijn doel weer behaald: 10.000 per dag gemiddeld. Dol op grafiekjes ben ik.


Wat een heerlijke stralende ochtend. Wat kun je daar van opknappen na al die kou en hagel en slecht weer.



In de voortuin groeit steeds meer. Het gaat langzaam en ik denk dat het ook wel een jaar of 2-3 duurt voor het is zoals ik in gedachten had. Maar ook nu is het al mooi om te zien hoe de vaste planten uit de modder opduiken en langzaam steeds wat groter worden.


De papavers gaan goed (en ik zie nu een boompje in wording, vergeten opschot, snel maar even eruit trekken zo).


Het is een heerlijk beschut plekje geworden om in de ochtendzon te kijken naar al wat er langs de dijk toert.



Nog meer bloemen in de voortuin.


2 comments:

Mireille said...

Heerlijk he, dat de tuin nu weer zo opbloeit! Tussen je papavers staan ook stokrozen, die niet weghalen he? :)

jojoco said...

@Mireille, neeee! Zeker niet! We zijn net zo blij dat we eindelijk stokrozen hadden, we hebben ze voorzichtig weer een plekje gegeven. Hopelijk komen ze mooi op.

Dit vinden anderen leuk nu