Buitenmens


Buiten eten. Dat voelt als vakantie.


Tot de zon ondergaat lekker aan het werk in de tuin. 


Wat eerst nog een modderpoel was, begint langzaam op te komen en te groeien. Ook heel veel onkruid komt op, dat wel. 


Werkdag in Amsterdam. Volle dag op kantoor, dat is eigenlijk niks voor iemand die graag buiten is. Maar ik los het op door een half uurtje eerder te gaan en vooraf lekker vast even te wandelen.


Weer eens ander uitzicht dan op het platteland.




En na het werk ga ik nog een wandeling maken in het Amstelpark, waar 'mijn' zakdoekjesboom nu bloeit!


Ook de rhodondendronvallei staat er schitterend bij. En wat ruikt het lekker!




Het blijft toch echt een schitterend park.




Alsof er slingers hangen in de boom.





Thuisgekomen heeft Joost heerlijk gekookt. Pasta met kip, groene asperges en salade. En ja hoor: vakantiemodus weer aan!


Ik ga nog even naar een vriendin, gezellig wijntje drinken. Het is weer prachtig onderweg.



Blije zucht. Ik sla al deze fijne dagen op!

No comments:

Dit vinden anderen leuk nu