Bloeiend Zijpe 2016 - overdosis bloemenvelden


Vorig jaar liep ik 'm met Lotte, de Bloeiend Zijpe wandeling. Dwars door de bollenvelden. Dit jaar wilde Joost me wel vergezellen. En wat hadden we een mazzel. De eerste echt stralende dag in -naar mijn gevoel- een eeuwigheid, en wij toerden gezellig kletsend naar het noorden van Noord Holland.

Ik nam maar een beetje op de koop toe dat het vooral 60+ANWBstelletjes met echte wandelschoenen en bijpassende heuptasjes zijn, die monter en kordaat de route aflegden -hee, beter dat dan wegkwijnen op de bank-, en wij richtten ons op de bloemen. Zee├źn van bloemen. In allerlei kleuren, met heerlijke geuren. Met daartussen diverse toeristen die oppopten voor de foto.

Het was heerlijk!


En nu kan ik geen bloemenveld meer zien ;).



























No comments:

Dit vinden anderen leuk nu