14xmooimei deel 1

De tijd is gevlogen sinds ik terug ben uit Barcelona. Even snel 14x mooi mei

Al is de eerste niet echt mooi, zo'n bezwete kop. Maar de blijheid die ik voel na een lekker rondje hardlopen is dan wel weer mooi!


Nieuwe jurk!



Supermooi, mijn lieve Isa.


De tuin in mei. Op zijn mooist.


Het strandje in de schemering.


Ondergaande zon.


Supermooi reisfotografieboek. Ik ga er nog een review over schrijven. Maar ik heb 'm nog niet uit. Zo dik!


De dijk met schaapjes. Altijd mooi.


Het weer was niet echt mooi na Barcelona. Maar ook niet mooi weer is eigenlijk best mooi. Ik hou van die donkere luchten in deze maanden.


Lekkere lunch. Omelet met salade.


Gegrilde paprika. Kleurexplosie!


Boek uitlezen.


In de regen even stoppen om te genieten van dat 'poort-gevoel' van die bomen.


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu