Vakantie in eigen land


Ik hoefde maar een paar uurtjes te werken woensdag en besloot er tegelijkertijd een vakantiedag van te maken. Vier het voorjaar.


Het gras is gemaaid, ziet er meteen zo mooi uit!


Ik liep een zalige tien kilometer. Ging echt superlekker! Fijn is dat.


Na het boodschappen doen maakte ik een ommetje en picknickte ik langs de sloot met uitzicht op de bollenvelden.



De Beemster staat in bloei. Schitterend!











En al die bermen zo mooi.



Na het werk reed ik richting Amsterdam. Ik ging eten met vriendinnen. Voor het echte vakantiegevoel ging ik drie kwartier eerder weg en maakte ik een tussenstop in Broek in Waterland om ook daar nog een mooie wandeling te maken. Sinds ik die Up heb, heb ik steeds meer lol in het wandelen gekregen. Het is zo leuk om gewoon een beetje rond te struinen en nieuwe plekken te ontdekken. Zo in nog geen uurtje extra, gewoon onderweg naar iets, had ik toch even een echt vakantiegevoel.

Broek in Waterland is nu ook wel op z'n mooist hoor.










En zo kwam ik helemaal uitgerust en opgeladen aan in Amsterdam, waar ik op het terras in het zonnetje alvast een drankje nam.



Gezellig gegeten en bijgekletst met vriendinnen en de vakantiedag was compleet!


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu