10 x happy

Random 10

Hier word ik blij van:


Lammetjes op de dijk.


Een ochtendverrassing maken met Isa. Lotte is zo creatief met insta-ideetjes. Deze zag ze en probeerden we samen uit. Word je toch blij van?


Cruisen met mijn liefje. En dan die kleuren....


Bloemen plukken in de tuin. Een rondje lopen en speuren naar wat er bloeit en zo een mooi boeketje vrolijkheid verzamelen om in een vaas te zetten.


Hoekje in het trapgat, met oude fotootjes (wat waren ze nog klein) en teken/knutselprojectjes. Iedere keer als ik langsloop moet ik glimlachen.


Yoga at home. In dit geval net uit bed, slaaphoofd en vogelnestjeshaar. Maar het is een van de fijnste manieren om de dag te beginnen.


Zondagochtendontbijtje. Dat het huis zo lekker ruikt naar de vanilleroomamandelbroodjes. En het voorjaarsontbijt met een beschuitje met aardbeitjes, yoghurt en daarover nog muesli met noten en zaden en pitjes. Dan voel je je gezonder worden bij iedere hap (heft mooi dat roombroodje weer op ;)). Koffie verkeerd in mijn mooie beker. 
En een paar druifjes sneaken.


Isa gezellig aan het kletsen met logerend vriendinnetje.


Mijn lief. Samen de werkdag afsluiten en het weekend inluiden met een wijntje in de zon.


Hardlopen tussen de bloembollenvelden.

2 comments:

Conny - Alias Papillon said...

Volgens mij was ik in de buurt: zaterdag waren wij in Oosthuizen en zijn terug via de Zuiderzeedijk gereden via Edam. Het was jammer genoeg erg slecht weer op dat moment. Erg mooi daar!
Groet, Conny
(papillon60.blogspot.nl)

jojoco said...

@ Conny, dan was je inderdaad vlak bij! Hopelijk heb je genoten en ben je ook nog even de dijk over gegaan voor het mooie uitzicht!

Dit vinden anderen leuk nu