Gelukjes en een beetje pech

Nog wat terugkijkplaatjes uit de voorjaarsvakantie. De vakantie waarin Lottes kamer een make-over kreeg.


Dag 3 van de metamorfose is het in elkaar zetten en inrichten. Het leukste werk. Mooi geworden. Nu nog heel leeg.






De ranonkel is op zijn mooist met de bijna doorzichtige blaadjes.


Even uitwaaien op het strandje.



Het heeft weer gesneeuwd.


En het regent zonnestralen.


Ook al is het al maart, ik vind het nog steeds prachtig mooi.


De amaryllissen die ik in januari al kocht. Een tweede bloei en nog steeds zo mooi...


Dit krijg ik maar niet goed op de foto, maar onderweg naar Hoorn komen we altijd langs het sneeuwklokjesveld. Tussen de bomen staan zoveel sneeuwklokjes. Nu tussen de echte sneeuw.


Met Lotte en Oma gingen we naar de film. Operatie Noordpool, prachtige beelden, een beetje ongeloofwaardig verhaal (hoe kun je bij windkracht honderd een vuurtje aanmaken met een lucifer?), maar toch een heerlijke middag in een andere wereld.

Dat ik daarna ontdekte dat ik een parkeerboete had, omdat ik kennelijk iets in mijn parkeerapp niet goed had gedaan was een beetje jammer.


En nog meer pech was dat ik bij het eten geven van katten van vakantievierders me verstapte en mijn enkel heel erg dubbel zwikte. Oei, zo pijnlijk! Dat werd de rest van de dag en de volgende dag helemaal niks doen. 



No comments:

Dit vinden anderen leuk nu