Daily life in January

Terwijl het buiten volop winter is, barst binnen de lente los.


Wat een mooie ochtenden.



Ik ga op kraamvisite bij dit dotje. Dan ben je toch helemaal verliefd?


Lotte en ik maken in no time een puzzel af.


Een knusse avond: kleuren, huiswerk maken, het voorjaar, allemaal op dezelfde tafel.
Met rechtsonder in beeld nog de stapels die ik echtechtecht binnenkort wil opruimen en organiseren en netjes maken, maar daar heb ik vandaag nog geen zin in.


Mistige morgen


Het IJsselmeer is bevroren en stukjes ijs klinken als een glasbak.



Mooi, die ijsschotsjes.


De rijp overal is zo mooi.



Verstild oud-Hollands plaatje.



Voor mijn werkdag maak ik een wandelingetje door de tuin en langs de dijk.






Prachtig!

En ook vanmorgen was het weer mooi. We hebben al bijna een uur extra licht, 's middags zo'n 40 minuten, en 's morgens bijna een kwartier. Dat begint erop te lijken!





Dit beest vindt alles prima, op het warme kleed bij de kachel.


1 comment:

Anonymous said...

Hoi Jolanda,

Ik ben Tineke en ik wil je zeggen dat ik heel erg geniet van je blog. Door jou probeer ik elke dag te kijken naar de mooie dingen die er zijn.
Ook heb ik een Jawbone Up aangeschaft na je blog hierover. Het motiveert mij enorm om nog even meer te lopen dan ik wilde doen.
Bedankt voor alle leuke dingen die je op je blog schrijft. Ik blijf graag meelezen.
Groetjes,
Tineke

Dit vinden anderen leuk nu