Walk of life - random pictures


Een wandelingetje. Zo rond lunchtijd. Even naar buiten.


Mijlpaal. De laatste Sint Maarten. Lotte ging met haar vriendinnen langs de deuren. Voor de laatste keer (denk ik).


Ik hing eindelijk eens nieuwe foto's op in de gang. De andere hingen er al 6 jaar. Leuk om nu weer wat recentere plaatjes te hebben hangen.


Ik pakte een cadeautje in voor een lieve vriendin.


Ochtend.


De lampion van Lotte. Zo schattig geworden!


Ik zette de dingetjes anders op de kast in de gang.


De boom, bijna kaal. Maar zie je dat dappere blaadje, daar links boven?


De zon gaat alweer onder. Nog net op tijd voor een wandelingetje. Zo kom ik toch een beetje aan mijn kilometers.


Ochtend. Die reiger zit er iedere ochtend.



Hardlopen wilde helemaal niet. Pfff. Stom vond ik het, die zware benen en dat lichte gevoel in mijn lijf. Irritant en frustrerend. Maar ik kon het lekker even stom vinden en de volgende dag weer vrolijk opnieuw beginnen.


Oh, wat was dit mooi! Zulk bijzonder licht. Geen filters gebruikt. Doe ik bijna nooit overigens.





Het is met recht herfst, met al die regen en storm.


Joost maakte heerlijke kaasfondue.



Regen en zonneschijn.


En weer een ochtend.


Sammy kwam meewerken, maar ze was een beetje lui. Viel zo met haar koppetje op mijn bureau in slaap. En knorren. Zo lief!


Weer een wandelingetje. Nu er zo weinig daglicht is, zit ik iedere ochtend even achter mijn lamp, maar ik zorg er ook voor dat ik in ieder geval een minuut of 20 buiten ben, als het licht is. Ook in de regen.


Alweer bijna donker.


En weer een nieuwe dag.




De zon was zo mooi vanmorgen, ik besloot een stukje verder te fietsen dan alleen naar Lottes school. Dit is zo'n schattig weggetje, slingerend door het dorp.


Ik fietste zo de zon tegemoet!



No comments:

Dit vinden anderen leuk nu