Mooie dingen van de herfst

De herfst is vol mooie dingen.

Zo leuk, de meiden gingen samen shoppen. Voor het eerst met zijn tweetjes op pad. Met de trein naar Zaandam. Isa vond dat Lotte wel een beetje een restyling kon hebben, met de middelbare school in het vooruitzicht en Lotte had heel wat nieuwe kleren nodig. Isa ging mee om te helpen kiezen. Samen hebben ze geluncht in de Hema en blij kwamen ze terug met allemaal leuke dingen. 


De herfst is ook klustijd. (voor Joost, ik heb er even te weinig energie voor allemaal). Kantoorgedeelte en showroom aangepast. En daar hang ik dan opeens levensgroot. Schrikken hoor.


Ik deed ochtendyoga met Adriene. Heerlijk ontspannen. De regelmatige yoga hou ik erin, al blijf ik verschillende soorten combineren, gewoon een paar keer per week een lesje.


De herfst is ook: Boswandelingen. Het was er nog niet heel echt van gekomen, maar zaterdag gingen Lotte en ik op pad. Op zoek naar de roodmetwittestippenpaddenstoel, onze jaarlijkse queeste.


Mooie omgeving hoor. Andere koek dan die platte polder van ons. Het bos en bomen, dat mis ik wel eens.


Zo heee, die heeft even een setje hoorns...


Klein meisje bij grote boom.








Het was er prachtig en dat het regende, dat deerde ons niet. Het gaf ons een extra stoer gevoel.


We deden ook nog een geocache. Een ienieminie....


De schapen op de hei.



Wat is het hier mooi, verzuchtten we om de beurt.


Daarna lunch met thee en appeltaart!



Thuis lag er een verrassing. Zomaar een heel mooi pakketje kaartjes. Zonder afzender. Nu ben ik heel nieuwsgierig van wie ze komen. Iemand?


De herfst is ook: alle kaarsjes aan.


Zomaar een herfstblad op het raam.


De herfst is nog meer klussen. Project tuin is nog steeds on the go.... Een helse klus, maar het gaat supermooi worden.


Nog meer herfstgeluk: een zondagmorgen met geurende kaneelbroodjes, koffie, chillen.


Ook met mijn iphone maakte ik best een prima foto van de passiebloem.


Deze veertjes vond ik zo leuk staan. Maar er is iemand in huis die ze nog leuker vindt.... Sammy steelt ze iedere keer opnieuw.


Niet alleen in de herfst, maar altijd mooi: ons strandje.




Goedemorgen Rocky, eet smakelijk....


Lekker warm kopje thee, iemand?


Fijne dag!
Fijne herfst!

No comments:

Dit vinden anderen leuk nu