Ibiza dag 1: Opeens in het paradijs & Chillen op het strand


Na jaren opperen 'dat zouden we eens moeten doen', voegden we begin dit jaar de daad bij het woord en we boekten een reisje Ibiza. Gewoon, omdat het fijn is om met zijn viertjes iets leuks te doen. En opeens was het zover en reed ik in de koude donkere nacht om 3 uur naar de Beemster om mijn vriendinnen op te pikken.

En zo zaten we dus opeens om 9 uur 's morgens aan het ontbijt in het paradijs.


Via Airbnb had Petra een geweldig appartement gevonden bij twee Duitse mannen, die de allerliefste hosts bleken te zijn die je je kunt bedenken. 


Even inloggen op de Wifi :).


Wat een zaligheid. Slippers. Zonnetje. Ik voelde me net een Iphone die aan de lader was gelegd. Langzaam werd het balkje steeds groener.





Vijf minuutjes wandelen naar Cala Gracioneta, een klein baaitje, met turquoise warm zeewater.








Dit moesten we vieren. En dat deden we, met Cava Sangria, die super gestyled werd geserveerd en we namen een heerlijke lunch erbij.





Wat een heerlijk rustig dagje. Chillen bij zonsondergang op ons eigen dakterras. Daarna lopen naar een restaurant in de buurt, met uitzicht op de sterren boven de zee. 









Paradijs. Als je dat opzoekt in het woordenboek, dan kom je hier uit, dat zweer ik je.

No comments:

Dit vinden anderen leuk nu