Week 2: Lazy life en Cortona by Night

Als het zo warm is dat je in stadjes van schaduwplek naar schaduwplek loopt en je zelfs in het zwembad de plek van de schaduw van de parasol opzoekt, dan word je lui. Ik tenminste wel. Ik merkte dat ik normaal gesproken ook de 'gewone dingen' in een te snel tempo doe. Even koffie zetten bijvoorbeeld. Of even iets uit de koffer pakken. Alles moet een stuk slomer. Ik probeer dat fijn te vinden, maar stiekem is die warmte niks voor mij. Geef mij maar een graad of 20 en bewolking in de blauwe lucht. Maar ja, in Nederland stormt en regent het, dat is dan weer hele andere koek.

Ik pas me gewoon maar aan, Joost heeft weer wat lekkers gemaakt.


De meiden zoeken de koelte van binnen op.


We maken een bejaardenwandelingetje.


Wel heel mooi uitzicht.




Nog maar weer eens een duik. Alhoewel, Lotte heeft weer flinke last van haar oren, ze mag niet kopje onder, dus echt duiken lukt niet.


Kijken naar de vlinders.


Weer wat baantjes zwemmen, ik probeer toch iedere dag iets actiefs te doen, ofwel 's morgens heel vroeg, of lekker in het zwembad. Heb heel wat kilometers gezwommen deze vakantie.



Lekker lunchen.


En nog eens pizza eten in een restaurant.


Na een luie dag als de zon onder is weer naar Cortona.





Dan is het meteen een hele andere stad.





En we boften, we vielen midden in een of ander festival met gekke muziek uit het middenoosten.



Fotobomb.


Isa leent mijn camera even.





No comments:

Dit vinden anderen leuk nu