Koken op kampvuur


Augustus is bij uitstek de maand van het buitenleven. Met hier en daar al de herfst in de lucht, zuig ik alle zomer nog in me op. Ik heb al een kastanje gezien en paddenstoelen tieren welig in de tuin. Het is steeds vroeger donker en ook het ochtendlicht verandert.


Maar nu is het nog volop zomer. Druk bezig geweest op de camping en heel veel leuke lichtjes opgehangen. Want het voordeel van vroeger donker is ook dat je langer kunt genieten van de leuke lichtjes.


Een lekkere duik nemen!



We kookten op kampvuur. Fikkie stoken, steen in het vuur, om daar hele malse biefstuk op te grillen. En ik bakte Italiaans brood in de kampvuurpan. Genieten.
















Met al die lichtjes en  lieve meiden die me een beetje uitlachten omdat ik er steeds maar weer over begon, hoe gezellig ik het vond met alle lampjes.

1 comment:

Angelique said...

Wat mooi en gezellig weer!

Dit vinden anderen leuk nu