What's making me happy


Allemaal kleine dotjes geluk. Bij elkaar verzameld. Zoals deze panda, die gekrompen misschien nog wel schattiger is dan toen hij nog een ballon was.


Luieren in de hangmat.


Luieren in het gras. Terwijl de kippen om me heen scharrelen.


Spontane gezelligheid. Vrienden die kwamen aanwaaien. Patatjes eten in de tuin. Een bad vol blije kindjes.



En dan zelf op tijd weg, om dat geweldige vollemaansavontuur te beleven.


Als ik deze foto's zie, word ik weer helemaal blij. Het was zo mooi. Had ik al verteld hoe bijzonder ik het vond? Nou heel. Dus.


Avontuur zit niet altijd in ver weg of dure dingen. Vaker nog zit 't 'm in net het juiste moment opzoeken (als de zon net op is, of juist midden in de nacht) en goed rond te kijken om je heen.


Nog een blij ding: ons eerste komkommertje uit de moestuinbakken!


Met dat vroege opstaan en dat late naar bed, moet ik overdag wel een beetje slaap inhalen. Dit zag ik toen ik 1 oog open deed.



Hoedje tegen de warmte.


Op struintocht met mijn gezin (Isa was zelf aan het struinen, ook heel belangrijk).






Wat mooi is het toch.





Selfietijd!



Mooie wolkjes.





En ja hoor, de volgende ochtend stond ik weer voor 6 uur paraat!






En ook daarna was een zwemrondje onvermijdelijk. I love summer!


Nu weer aan het werk. Maar ook tijdens werk kun je best je momenten pakken. Zo namen Joost en ik hier even een biertje aan het water bij Durgerdam. Hard werken hoor. Zwaar ook. Heel zwaar. ;)



Maar met al die leuke dingen is mijn mamawatjeshart ook een beetje zwaar. Morgen gaat Lotte op kamp. Voor het eerst van haar leven. Een NationalGeographicJuniorkamp. Zo gaaf. Ze telt al weken de dagen, met een speciaal appje. En net gisteren kwam er oorpijn opzetten. Nare oorpijn, waar ze vannacht niet van sliep. Zo'n zielig krummeltje is het dan nog maar. Vandaag bij de dokter kregen we druppels. Het is gelukkig een gehoorgangontsteking en geen middenoorontsteking. Dat betekent dat ze wel mag zwemmen (ze zou een proefduik gaan maken, op kamp). Maar vandaag was ze zo slapjes en hangerig dat ik er zelf helemaal een beetje naar van ben.
's Avonds moest ik even weg voor werk, maar ik ging eerder terug, naar mijn meisje. Hopelijk slaapt ze vannacht goed en gaat het morgen weer wat beter. Jeempie, ik ben echt een softie hoor....


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu