Sum-sum-summertime


Het is zomer, echt zomer. Zo'n heerlijke tijd, met lange avonden, veel etentjes, veel te veel drank (wijntje hier, biertje daar), de tijd waarbij er extra uren in de dag lijken te zitten omdat er na je werk nog een hele nieuwe dag begint.

Ik at heerlijke tapa's met lieve vriendin en kon mijn hart luchten over die arme Lotte. En gezellig bijkletsen natuurlijk, dat ook. Waar zou je zijn zonder vrienden?


De tuin is zo mooi. 


Lekker chillen aan het einde van de dag.



En de moestuin gaat goed. De tomaten groeien. En er hangen heuze reuzenkomkommers!



Rondje tuin.


Alleen de aardbeien willen dit jaar weer niet. Hoe zou dat nou komen?


Nog meer gezelligheid en lieve vrienden. Vakantie vieren! Pluk de dag!


Megalekkertoetje.


De volgende dag vond ik dit.


Ben maar snel wat lekkers gaan plukken om het te vergeten. Hele bunch verse frambozen.


Snacktime!


Werk klaar, vandaag wel lekker op tijd. Tijd voor zomer! Zwemmen. Boek uitlezen. Biertje. Hangmat. The good life.



We zijn kinderloos en halen een pizza.


Ik snoei nog even in de tuin en maak deze hortensia's vrij. Ze staan er al sinds we er wonen, maar de struik was zo lelijk en oud en uit verhouding dat ik de afgelopen drie jaar, volgens instructies die ik had opgezocht, de struik heb verjongt. En het heeft geholpen. Wat een bloemen! En zo mooi, dat paarsblauwe. Wow!


Joost en ik gaan nog even cruisen. Avontuur. Vrije avond.



Biertje drinken op het strand. Zei ik al dat de zomer zo fijn was?


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu