Van het Lange Voorhout tot in de eethemel


Voor mijn werk ben ik een hele dag in Den Haag. Ik rij er al vroeg heen, de vorige keer was er zoveel file dat ik maar net op tijd was en dat vind ik niet prettig. Nu ben ik een uur te vroeg. Heb ik mooi nog de tijd om de beeldententoonstelling op de Lange Voorhout te bekijken. Den Haag is toch wel een mooie stad hoor, zeker zo in de morgen als de zon gefilterd door de hoge bomen schijnt.








Als ik thuis kom, kleed ik me snel om. Voor een avond in de eethemel.



En oh. OH! Wat was dit lekker!!! We waren bij Red Chilli, helemaal in Nieuwe Niedorp, ergens in de middle of nowhere in Noord-Holland. En we lieten ons verwennen en pamperen met het gastronomisch menu van de chef en bijpassend wijnarrangement. Ik kan er geen woorden voor vinden, zulke bijzondere smaken en ook de combinatie tussen de wijn en het gerecht was zo mooi. Wat kan eten tot hemels zijn! En paar foto's van de 8 gangen die we aten (gelukkig werden we teruggereden en konden we zo de auto inrollen).










Alsof Lotte en ik het hadden afgesproken....



Keep it real. Zo'n avond in de eethemel is geweldig, maar de volgende morgen ben ik toch ietsje minder fit ;). Ik besluit niet te gaan hardlopen, maar lekker een stukje te gaan fietsen. Veel fijner ook in de warmte die al in de lucht hangt. Op alle vieze kleine vliegjes na, die in grote wolken langs de dijk zwermen en in mijn neus, oren en ogen vlogen. Bah!




Nog een keer die lieve Lot.


Daar is het hartje weer.


Zomer. Als het gras zo hoog staat en zachtjes wuift in de avondwind.



In de caravan is het iedere dag vakantie.





En de zon gaat weer eens geweldig mooi onder.


1 comment:

wilmi said...

Wat een heerlijke post! Dat eten.. zo mooi, die gerechten, kan me voorstellen dat dat genieten was!
En dan de andere dag een keer fietsen is ook heerlijk toch.
Wat is dat pad door het gras prachtig!

Dit vinden anderen leuk nu