Stukjes dag, geplukt van mijn Iphone


Wat een mooie buitenmaand is mei toch. Ondanks dat het nog niet echt zomers is geweest qua temperatuur, merk ik het voorjaar aan alles. Het is zo lekker lang licht. Ik maak de zonsopkomsten al niet meer mee, dan lig ik nog lekker in mijn bed. Maar ik maak wel tijd voor de zonsondergangen. Heerlijk dat de dag na het avondeten gewoon nog door gaat. Met Lotte een rondje fietsen in de buurt.



En een prachtige zonsondergang mee pakken.


Of alleen een stuk wandelen. Naar het strandje waar ik later met Lotte ook heen ging, want zeg nou zeg, dit is toch te mooi om niet naar toe te gaan?









Ik kwam terug en kon nog even aanschuiven bij het vuurtje in de tuin.







Hardlopen bouw ik weer een beetje op. Mijn doel dit jaar was om vooral lol te hebben in het lopen. Geen stress om tijden en prestaties, maar genieten. Door op nieuwe plekken te lopen bijvoorbeeld.

Maar ja, door die stomme rotgriep van begin van het jaar heb ik zo enorm moeten interen op conditie dat de lol van het lopen ook een stuk minder is. Als je niet lekker ontspannen kunt lopen, werkt het ook niet. Gelukkig begint dat nu langzamerhand weer te komen. Heeft me toch wel 2 maanden gekost. Het is niet anders.


En weer bewijs van mijn ochtendduik ;).



Ik had publiek.


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu