Party!


Welja, we doen er nog een dag feest tegen aan! Het leven moet je vieren, nietwaar?


De slingers hangen er nog, de gezellige cadeautjes staan er.


Mijn slingerfeestkunstwerk-dankzij-ducttape nog even op de foto.


En vanuit een andere hoek. Coolness.


We hebben zo'n beetje twee dagen boodschappen gedaan. Bij de toko, de supermarkt, de groenteboer, de drankzaak, de turk, overal vandaan hebben we spullen ons huis in gesleept. Er komen immers allemaal lieve mensen om te laven.


Joost heeft de pekingeenden voorbereid.


De meiden zelf hebben de taarten gebakken en versierd. Op en top partysfeer, zo op die flesjes bier.


Wat ziet dat er al gezellig uit!


De meiden zijn er klaar voor.


En daar stroomt iedereen binnen. Best een klein beetje jammer dat het niet zulk stralend weer is als vorige week, maar toch. Feest is feest.


Dankzij de lieve Bri, redder in nood, had ik toch nog kaarsjes op de taart.


En daar gingen we met zijn allen zingen. Isa wilde niet meer op een stoel staan.


Feest!


En in 1 x uitgeblazen ook nog!


Lotte was oppervrouw popcornpan.


Serious business ;).



De hele dag kinderen op de trampoline!


En ondanks de miezerregen zaten we ook gewoon lekker buiten. Buitenmensen, dat zijn we.


Veel hulp van lieve vrienden en familie bij het bereiden van al het eten. Broodjes worst voor de kinderen, pannenkoekjes die gestoomd en ingesmeerd met hoisinsaus moesten worden. Het was me een drukke bedoening.


Volgens mij had iedereen het wel naar zijn zin. Ik was te tuterdetuu druk met heen en weer rennen en regelen en kijken of iedereen het fijn had en is er nog genoeg van dit en zal ik dat nog even halen en dan een half gesprekje hier en even wat regelen daar... Zo gaat dat als je zelf een feestje geeft.


Maar eerlijk is eerlijk, het was echt supergeslaagd. Iedereen vond het lekker en het zag er zo leuk uit!



Lieve Maria hielp met de broodjes.



Lotte hielp de chef...


En daarna had ik geen tijd meer voor de camera ;)....

Nu een beetje moe maar heel voldaan. Het was me het feestje wel!

No comments:

Dit vinden anderen leuk nu