Juni is begonnen


Het is alweer juni. Bizar is dat toch, hoe snel de tijd kan gaan. Nog even en de dagen worden alweer korter. En dan begint de zomer pas echt. De afgelopen dagen waren al een mooi voorproefje. Hier weer stukjes dag - mijn externe geheugen ;).


De meiden zijn vaak actief in de keuken. Vrijwel altijd met lekkere dingen, koekjes, cakejes, taart, dat soort zoetigheid. Maar Lotte wilde ook wel een keertje echt koken. En zo kon ik op maandagavond na het werk gewoon direct aanschuiven. Kijk nou eens hoe goed ze alles heeft gemaakt. Kip Tandoori, met Oma's kwamkwammertjes.
Joost verdiept zich in Isa's selfies.


Voor werk moet ik naar Hilversum en daarna sneak ik een boswandeling mee. Bijzonder hoor, drie kwartier gewandeld en op 1 verdwaalde fietser na, kwam ik niemand tegen. En dat terwijl in het winkelcentrum waar ik later langs reed het stampvol was van de mensen.



De Flow lag in de bus. Zo'n frisse vrolijke voorkant!


Wihoeeee! Ik deed een nieuwe training. Runwalkrun, maar dan 800 meter hardlopen afgewisseld met 400 meter wandelen. Dat is echt best een hele lange pauze tussendoor. Maar daardoor liep ik eigenlijk heel soepeltjes gewoon een dikke 18 km! En al met al niet eens heel veel langzamer, want door die wandelminuten lukte het om de renstukken steeds best op tempo te doen. Dit was echt leuk, ga ik vaker doen!


Ik moet altijd zo lachen om Joosts fotohoofd. Hij heeft 't ook maar zwaar met een vrouw die alles maar weer vast wil leggen.... *insert tonguitsteeksmiley*


Pick more daisies!


Ik maakte lekkere aardappeltjes uit de oven.


En zo zaten we om 11 uur nog buiten, terwijl de mist boven de sloten opkwam. Het is zo'n mooie tijd, die prezomer, nog vol van beloftes van veel warme dagen.



De dag goed beginnen met koffie op het strandje.


3 comments:

Sil said...

Prachtige logje weer!

Dat wandelenrennen: kun je dat op Runkeeper instellen?

jojoco said...

Hai Sil,

Dat weet ik eigenlijk niet, ik heb Runkeeper aanstaan voor de lol, maar stel mijn trainingen in op mijn Garmin. Op runkeeper kun je wel ook trainingen instellen, maar of dat met afstand ook kan weet ik niet en hoe het moet ook niet. Aan mij heb je dus niet veel ;).

Sil said...

Haha, evengoed bedankt! :-)

Dit vinden anderen leuk nu