Iphonefoto's


Lotte en Marijn hadden allemaal bollen geplant en sommige komen al uit! En de lupines van vorig jaar zijn ook weer terug.


Ik koop nieuwe hardloopschoenen, die andere had ik alweer meer dan een jaar. Uitgerekend de allerlelijkste van de hele winkel waren het beste van mij. Maar Isa vond ze cool, dus ik ben er toch blij mee ;).

Met Lotte maakte ik dit overheerlijke toetje. Rabarber in stukjes. Sinaasappel uitpersen erover heen. Twee bananen in stukjes, handje rozijnen en dan in plaats van suiker stukgescheurde marshmellows erover. Uurtje in de oven. Nomnomnom.


Vakantie vieren in de caravan.



Het toetje is klaar! Smaakt naar zomer.


De rabarber is echt helemaal zacht geworden. Volgende keer doen we een paar extra marshmellows en doen we die er pas de tweede helft bij.


Uitzicht op sloot en kikkers.


Zondag regende en waaide het. Perfect weer om hard te lopen. Ik had een heel leuk nieuw rondje uitgezet. Vanuit Holysloot, via Ransdorp, langs de dijk langs het Kinselmeer en dan weer terug naar Holysloot. Schitterend!



Hardlopen is toch wel extra leuk als je ook nog eens op mooie nieuwe plekken komt.




En vanmorgen begon een nieuwe werkweek. We zijn al aan het aftellen naar de vakantie.



De regen was goed voor de tuin.


In het weekend is Joost druk geweest om de kuilen en de verzakkingen in de tuin bij te vullen. Er is overal ook nieuw gras gezaaid. Hopelijk komt het snel op.

2 comments:

Anni said...

Bah, lukt niet om een reactie te plaatsen. Maar ik vind je schoenen heel gaaf!!

Anni said...

Gelukt ;-)

Dit vinden anderen leuk nu