Hectische laatste weken


Het zijn altijd hectische laatste weken, zo voor de zomervakantie. Niet alleen met feestjes en gezelligheden, ook met alle festiviteiten en activiteiten van de kinderen. Daarbij is het ook zakelijk druk en zijn er allerlei leuke en spannende ontwikkelingen. Voedingsbodem genoeg om gestresst te raken. Maar dit jaar niet voor mij. Het lukt me goed om prioriteiten te stellen en iedere dag tijd te nemen voor leuke dingen. Daarbij zijn ook de meeste drukke dingen zelf al leuk, dus echt iets te zeuren heb ik niet ;). 


Het is voor mij altijd weer een rustmoment, hoe druk het in mijn hoofd ook is. Hier aan het water vervliegen alle gedachtes en hoor ik alleen het gekabbel van de golfjes.


Na het dweilen en schoonmaken na het feestje van Isa kon je mij ook een beetje opdweilen. Ik besloot lekker in bad te gaan en mezelf te tracteren op zo'n prachtig exotisch biertje, gemaakt op basis van groene thee. Klein beetje een deceptie toen ik op de achterkant zag dat het gebrouwen werd in Den Bosch ;).


Ik geniet ook zo van de bloemen, had zoveel mooie boeketten en boeketjes gekregen.




Woelig water en mooie luchten. Ik hoor om me heen iedereen alweer klagen om de zomer, maar ik vind het een topzomer tot nu toe.



Je moet 't alleen wel willen zien. Overal bloemen. Zo lang licht.



Ik ging een keertje extra vroeg weg, zodat ik voor het werk nog een mooie stadswandeling kon doen.



Op hakken...




En als lunch deed ik een korte stop in Scheveningen. Even uitwaaien op het strand. Zo stop ik gewoon wat vakantie in een werkdag.







Tijdens Lottes vioolles weer een wandelingetje.


En aan het einde van een drukke dag met een wijntje in de tuin. Genietmomenten genoeg.






Woensdag had ik wat leuks! Ik fietste een stukkie verderop, waar het pad door het weiland weer open was (is dicht in het voorjaar ivm broedseizoen). Daar liep ik een rondje hard, een kilometer of 6, om vervolgens terug te fietsen (kippeneindje hoor, in totaal iets van 7). En toen, tadaaaaa, maakte ik de triathlon af met een stuk zwemmen!



Zie je dat strandje in de verte in de kom? Van het verre uiteinde van dat strandje zwom ik tot een stuk voorbij waar ik hier sta, voorbij de bocht! Daar had ik een vestje neergelegd en kon ik wandelend terug naar mijn handdoek.


Wihaaaaa. Hele dag overwinnaarsgevoel. Easy!



Lotte en ik zijn alleen thuis, Joost is doing business, Isa logeert bij oma. We maken het gezellig samen.


Eindelijk regen. Het is zoveel droog geweest. Ik ben al een echte boerin aan het worden, dat ik regen 'mooi weer' noem. Maar de tuin had 't nodig!


Joost is weer terug! Hoera!


En na wederom een rondje hardlopen vallen me de prachtige luchten op.


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu