De paden op


Het is zulk heerlijk buitenweer steeds. Als ik door mijn Iphonefoto's blader zie ik allemaal fijne natuur voorbij komen. De tuin bloeit dat het een lieve lust is.




Prachtige donkere wolken komen aangewaaid.


Hoera! Joost kreeg toch gelijk (natuurlijk), het gras begint te ontkiemen.


Even naar buiten op zo'n avond dat ik eigenlijk te duf was om nog iets te doen. Toch de fiets gepakt, voor een heel klein stukje naar de molen en daar een heerlijke wandeling gemaakt. Echt, daar knap je zo van op!














Drama in het kippenhok. Kuiken nummer 2 is eraan. Arme moederkip was helemaal in paniek om het resterende hoopje veer en pluis aan het tokken. We weten niet goed waar we nu het beste aan doen. Het kuiken was in het hok gepakt, terwijl we dat al extra beveiligd hadden. Maar ja, zo'n rover vindt altijd wel zijn weg natuurlijk. We zijn er nog steeds niet achter wat voor beest het is. Nu zijn er nog vijf kuikens over.


Verse bloemen.


Hoera! Mello is weer terug. Onze stofzuigrobotvriend was kwijt. Al een week of wat. Overal hadden we al gezocht. Onder de kasten, onder bedden, maar nee hoor. Geen Mello. En opeens zag ik 'm vandaag. Onder het tvtafeltje in het voorhuis, waar ik volgens mij al tien keer gekeken had. Hij houdt ons voor de gek, onze vriend. We hebben 'm meteen weer aan het werk gezet! Dat zal 'm leren.


In de gang heb ik allerlei printjes hangen. Van blije dingen. En altijd als ik er langs loop, moet ik even glimlachen.


Mijn kleine vriendinnetje wilde met me spelen. Samen het geheime paadje tussen het hoge gras (hoger dan zij zelf) verkennen.


De verse bloemen in het avondlicht.


1 comment:

Jen said...

Heerlijke foto's weer!

groetjes Jen

Dit vinden anderen leuk nu