Thank you - geweldige ontdekking....

Wat is het toch mooi, dat internet. 

Op zoek naar iets voor een Yogablogje kwam ik bovenstaand gedichtje tegen. Mooi vond ik 'm en ik ging op zoek naar wie het schreef.

Dallas Clayton.

Ik kende 'm niet. Op zijn site omschrijft hij zichzelf als volgt:

Dallas Clayton is an author, illustrator, public speaker, mural painter, and adventure seeker. 

When he is not busy writing books (for children of all ages), touring the world, painting on buildings, or climbing trees, he is generally trying find happiness and share it with others. 


Ik vind 'm meteen al leuk. Bomen klimmen, happiness delen. Dat ligt me wel.
En wat blijkt, hij schrijft niet alleen leuke gedichtjes maar maakt ook prachtige boeken. 

Deze bijvoorbeeld: Awesome book of thanks.

Je kunt via de link het hele boek bekijken. Ik werd er instant vrolijk van.


Er staat een heleboel in om dank je tegen te zeggen. Niet alleen de mooie dingen. Ook de monsters en de hobbels in de weg.



  

Geweldig toch?

Thank you Dallas Clayton!

No comments:

Dit vinden anderen leuk nu