Stukjes dag uit mijn Iphone geplukt

Ik heb mijn Iphone weer leeggetrokken, kijk je mee met wat ik de afgelopen dagen zag?


Isa had haar wekker in haar vakantie om 8 uur gezet, om te werken. Best een klusje, uit een hele mailmap gegevens verzamelen. Fijn voor ons en fijn voor haar, want zo kon ze wat verdienen. Ze wil zoveel, naar de kermis, een nieuw halster voor Moon, dan moet je ook werken :).


Deze dames lagen lekker lang lui te zijn. In bed en op de bank. Ze hadden gezelschap van kampioen luiaard.


Ik bracht de ladies naar Opa en Oma en ging zelf door naar Schoorl. Om zo'n heerlijke hardloopwandelingtrail te doen. Gewoon gaan en genieten. Niet op de tijd letten, hardlopen waar het kan, wandelen waar ik niet anders kan. En dat was best af en toe nodig, het waren hele fikse duinen, mulle zandpaden, maar daardoor ook prachtige uitzichten en veel lol.



Stoer he? Hier liep ik gewoon bijna 2 uur! Echt zo leuk!





Joost was met een masterklus bezig. De airstream had in de afgelopen jaren twee deuken opgelopen. Joost had in Amerika nieuw plaatwerk besteld en zou het zelf wel vervangen. Maar dat viel nog niet mee. Alleen het uitboren van de popnagels duurde al drie dagen. Daarna moest de plaat eruit, wat ook niet makkelijk was en de nieuwe moesten op maat en erin. Ik was allang de moed verloren en had al voor mezelf bedacht dat 't niet gaf, een Airstream met een halve achterkant. Maar Joost was echt zenmaster Joost, die heeft al die yogatoestanden en dat Headspace van mij niet nodig ;). Nee echt, hij was zo geduldig en rustig en nog eens en nog eens en Zen, Zen, Zen, GVD ZEN en hij zat!

Nu de afwerking nog. Is ie voor de zomer weer klaar.


De meiden hadden het leuk bij Opa en Oma.


Ik deed maar weer eens een wandelingetje in Edam. Saai leven hoor ;).






Thuis stonden opeens de potten naast de deur weer in volle bloei. Hoinks! Daar had ik vorig jaar plantjes in gezet, die al snel tamelijk verdord waren. Maar ik had geen zin en tijd om er iets aan te doen. Gelukkig maar. Soms moet je de tijd gewoon even zijn gang laten gaan.


In Edam kocht ik weer een paar losse bloemen. Feestje is dat altijd.





Blij met lieve post!


En blij met het boeketje uit de tuin.


Isa bracht ik weer van hot naar her en her naar hot. Bezig bijtje.


En dat was 'm alweer, deze serie.

No comments:

Dit vinden anderen leuk nu