Moederdag


Wat is een fijnere manier om Moederdag te beginnen dan het eerste loopje van het jaar in korte broek?

Toen ik thuis kwam, kon ik zo aanschuiven voor het Moederdagontbijt. Broodjes uit de oven, versgemaakte smoothie, koffie, bloemen, lieve mensen, cadeautjes. 



Hele lieve en mooie cadeautjes!




Na het ontbijt een duik in het IJsselmeer!


En ik was niet eens helemaal opgedroogd toen er nog meer liefs aankwam. Versgeplukte bloemen, een supermooi gedicht. Ik bof maar!






Moederdag betekent Moederdagfestival bij de Breek!


Daar gingen wij ook even heen met Marijn en Lotte. Isa vierde intussen bij Moon dat hij al een jaar van haar is. Met een vers appeltje en heel veel liefde. Bij de Breek merkten we dat ook Lotte en Marijn al een beetje aan het uiteinde van de leeftijdscategorie zaten.





Maar broodjes bakken blijft leuk.



Wij kletsten ondertussen met vrienden en bekenden en aten heerlijk taart.





De meiden klommen in no time tot helemaal bovenaan.




De zondag zette zich voort bij Oma, die haar verjaardag vierde en nog later in de tuin. Blote benen. Luisteren naar het spinnen van Rocky, de grutto's in de lucht en het gescharrel van de kippies vlak achter me. Life is good.


1 comment:

wilmi said...

Oh wat stoer zeg, die duik in het Ijsselmeer, lijkt me nog best koud..
Wel goed voor de bloedsomloop!
Mooie dag heb je gehad, met veel leuks zo te zien.
Het was hier ook prachtig#genieten#zon#buiten.
Fijne week!

Dit vinden anderen leuk nu